purelifestyle

Awareness, healthy, minimalism

Nem szexi a szalámis zsemle!

2019. május 04. 15:45 - purelifestyle

A mai felgyorsult hétköznapokban sokszor nem jut idő a reggelire (pedig ez a nap legfontosabb étkezése), vagy ha netán reggelizünk is, csak gyorsan bekapunk valamit és már megyünk is. Ebben a bejegyzésben 3 gyors és egészséges reggeli ötletet szeretnék megmutatni és felhívni a figyelmet arra, hogy nem csak a szalámis zsemle létezik és igenis lehet, finom és egészséges reggelit készíteni még akkor is ha sietünk! Pici előkészítést és tervezést igényel, de mindenképpen megéri, próbáljátok ki!

1. Gyümölcsturmix, pirítós, főtt tojás és zöldségek

A gyümölcsturmixhoz szükségünk van banánra, ananászra és almára, ezeket még előző este megpucolhatjuk és összekészíthetjük, reggel felengedjük egy kis vízzel és összeturmixoljuk, míg eléri a kívánt állagot. Felét a reggelihez megihatjuk, a másik felét pedig magunkkal vihetjük.

A gyümölcsökhöz hasonlóan a tojást is előző este megfőzhetjük, így reggel csak a pirítóst kell elkészíteni, megkenni teavajjal, hozzá mehet a főtt tojás, és a zöldségek, paradicsom, uborka, retek és jégsaláta.

2. Zöld tea, almás zabkása, gyümölcsök

A reggeli tea mellé elkészítjük a zabkását tejjel, és apróra kockázott fahéjas almával összekeverjük. Tízóraira pedig fogyaszthatunk hozzá különböző gyümölcsöket, banánt és mangót.

3. Narancslé vagy zöld tea, bagett, zöldségek, sajt, alma

 A narancsléhez a narancsok levét kicsavarjuk (le is szűrhetjük) vagy fogyaszthatunk 100 % os narancslét is.

A bagettet félbevágjuk, megvajazzuk, belepakoljuk a jégsalátát, paradicsomkarikát, uborka szeleteket és a sajt szeleteket, mellé pedig összevágott almát fogyasztunk.

Szólj hozzá!
Címkék: Nature HealtyLife

A bejegyzés trackback címe:

https://purelifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr8214804162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.