purelifestyle

Awareness, healthy, minimalism

Élj Te is szabadon

2018. május 12. 19:44 - purelifestyle

Régóta foglalkoztat már a téma és a gondolat, mennyi különbség van hazánk és a külföldi országok között. Én amerikai filmeken és sorozatokon nőttem fel, mindig áhítattal néztem az ottani környezetet, még ha valahol tudtam is, hogy kicsit kivan színezve és nem minden ilyen fekete és fehér. De már akkor láttam, hogy mennyire más az a környezet. Ahogy idősödtem pedig egyre erősödött bennem ez az érzés, bárhova megyek, bármit csinálok, ez a dolog engem mindig elkísér. De hazánkon belül is iszonyatos különbségek vannak. Mire gondolok? Például ha valaki egy kicsit is más, mint az átlag azt az embert kinézik. Ha valaki egy kicsit kitűnik a tömegből, azt elítélik. Ha valaki tehetségesebb másoknál vagy csak más stílust képvisel, esetleg másképp gondolkozik, egyből lehurrogják. Mindig csak a rosszindulat vezérli az embereket, ítélkeznek, lenéznek, és annyira bosszantóan bámulnak, az utcán mintha valamilyen bűncselekményt követne el az illető. Bezzeg, ha Amerikában Darth Vader sisakban és mackó nadrágban ülök fel a metróra az teljesen természetes. Ha mindezt itthon teszem, mindenki megbámul. Itthon az emberek nem tudják, vagy nem merik elengedni magukat. Baj, ha valaki tehetséges, okos mert egyből az a válasz, hogy neki könnyű mert ezért és azért, mindig találnak rá valami okot. Ha én hajcsavarókkal akarok lemenni a boltba, akkor azt, fogom tenni és örülnék, ha ezt anélkül tehetném meg, hogy egy kisebb közönség figyeljen rám. Csak azt akarom ezzel mondani, hogy elengedni magunkat és önmagunknak lenni anélkül, hogy foglalkoznánk mások véleményével igenis fontos. Meg kell adni önmagunknak a tiszteletet és vállalni kell azt, akik vagyunk. Nekem nagyon tetszik az a fajta kultúra és környezet, ahol az emberek elengedik magukat és szabadon élnek, ahol bárki lehetsz, mert ha vállalod magad, örülsz és közben magabiztos vagy az igenis elismerésre méltó. Ha az ember végre önmagát adja, akkor jól érzi magát és ezáltal sokkal boldogabb. A másik oldal pedig, el kell fogadni az embereket olyannak amilyenek, ítélkezés nélkül. Élj Te is szabadon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://purelifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr2513914146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása