purelifestyle

Awareness, healthy, minimalism

Natúr kozmetikumok - Manna szappan, Pom-Pom

2018. augusztus 07. 19:14 - purelifestyle

Már nagyon kifogyóban voltak a készleteim, úgyhogy a múlthéten rendeltem pár natúr kozmetikumot. Minden kozmetikum esetében véleményem szerint a legfontosabb, hogy a bőrünknek megfelelő termékeket keressünk, de én sokszor sajnos azt veszem észre, hogy sokan nem tudják pontosan milyen bőrtípusba tartoznak, ezáltal nem a nekik megfelelő terméket választják. Persze, ha a termék nem válik be az még nem az ő hibája, csak egyszerűen nem arra a bőrtípusra találták ki. Bár azt szokták mondani, hogy van normál, száraz, zsíros és kombinált bőr, ez így nem teljesen igaz. Példának okáért ugyanis a száraz bőrnek is két típusa van. Lehet a bőr száraz, zsír hiányos vagy száraz vízhiányos. Amennyiben csak azt nézed, hogy száraz bőröd van és veszel shea vajas krémet vagy argán olajos ápolót akkor a vízhiányos bőrnek nagyon nem fog jót tenni, a bőr nem szívja magába a krémet és csak rosszabb állapotba kerül, ha pedig száraz, de zsírhiányos a bőröd akkor nagyon is jót fog tenni. A száraz vízhiányos bőrre inkább a vizes alapú hidratáló krémek a megfelelőek. Ezért én arra bíztatok mindenkit, hogy először ismerje meg a bőrtípusát és az annak megfelelő krémeket, így sokkal hatékonyabban lehet eredményt elérni.

Én már régóta csak natúr termékeket használok, mivel ekcémás a bőröm, a natúr szappanok segítettek a legjobban és teljesen el is mulasztotta a tüneteket, aztán szépen lassan egyre több ilyen terméket kipróbáltam és végül a bőröm jelezte, hogy nincs is másra szüksége. Amellett pedig, hogy mennyire jó a bőrömnek, maga az elv amiket képvisel teljes mértékig támogatandó és követendő példa.

Amit én használok az a Manna szappan, rendkívül széles termék palettával rendelkeznek, sokféle szappanjuk van, így mindenki megtalálja a bőrének megfelelőt, de vannak tusfürdőik is, emellett pedig testápolók, shea vajak, hajápolási termékek is. Most só szappant rendeltem, ami gyengéden radírozza a bőrt, fertőtlenítő hatással rendelkezik, ugyanakkor ápolja is és puhává teszi, illetve egy Dolce Vita szappant rendeltem még, aminek fantasztikusan jó illata van és kényezteti a bőrt. Én maximálisan elégedett vagyok a termékekkel, a csomagolásban tetszik, hogy nem egy hatalmas dobozt küldenek, benne két apró szappannal hanem, pont akkora dobozt amekkorák a szappanok, mellesleg mindig belecsempésznek egy kis ajándékot ez most nekem egy Ében arctisztító szappan volt, bár ezt még nem próbáltam ki, de sok jót olvastam már róla.

Manna szappan mellett a másik hely, ahonnan rendelni szoktam az a Pompom natúrkozmetikum. Hasonló termék palettával rendelkeznek és ugyanazon elveket képviselik. Itt is megtalálhatók a szappanok, shea vajak viszont vannak más jellegű termékek is, mint az kézkrém, testolaj, vagy az arczselé, illetve a szappanok többféle formában is választhatóak, ami szerintem nagyon jópofa dolog. Én most Rózsa virágvizes zselét rendeltem, ami így nyáron nagyon jó hidratáló az arcomnak, mert nem nehezíti el, gyorsan beszívódik, rendkívül jól táplálja és nagyon finom az illata is. A csomagolás itt is kifogástalan, valamint ők is mindig kedveskednek valamilyen aprósággal, ami most egy Karotin krém volt egy picike tégelyben.

Hosszú távon egyébként pár termék is elegendő, ugyanis egy krém vagy szappan több problémára is megoldást kínál. Persze ez nem jelenti azt, hogy csak a natúr kozmetikum a jó és mindenkinek azt kell használni, van akinek nagyon jól beválik van akinek kevésbé, viszont maga a cél amiért küzd és maga az elvek amiket képvisel mindenképpen értékelendő, egyszer mindenkinek érdemes kipróbálnia.

Szólj hozzá!
Címkék: Nature HealtyLife

A bejegyzés trackback címe:

https://purelifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr114165691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása